Strony

niedziela, 3 kwietnia 2016

Relax and enjoy the views


Na dzisiaj przygotowałam trochę zdjęć, które udało mi się zrobić w minionym miesiącu :) Nie powiem- marzec był dla mnie mega przyjemnym miesiącem a wszystko dlatego, bo...



Weekend przed świętami spędziłam z moją mamą i siostrą we wspaniałym SPA BaltiCliff w Niechorzu. Pomijając plusy z tego płynące (takie jak masaże, jacuzzi, sauny wszelkiego typu itp.) najbardziej ucieszyłam się z możliwości spacerowania słuchając szumu fal...  Morze działa na mnie w magicznie relaksujący sposób bez względu na porę roku. Jak dobrze, że Szczecin leży nad morzem ;) hahaha.









Choć pogoda nas nie rozpieszczała to i tak naładowałam na maksa baterie i wróciłam do domu pełna energii i chęci do działania :-)
Z kolei w świąteczny weekend wyskoczyłam z moją siostrą, kuzynką i lustrzanką na przejażdżkę przed siebie- i trafiłyśmy do naprawdę prześlicznego miejsca na wsi- tylko spójrzcie na to sporej powierzchni jezioro otoczone gęstym lasem. Coś pięknego!




Dlatego też nie obyło się bez kilku zdjęć :-)



Tak jak w przypadku Niechorza tutaj również w roli głównej poncho, które jest idealne na tę porę roku :-)

A poniżej- siostra czy kuzynka?



Kuzynka <3 Chyba ją wyślę do jakiejś agencji modelek czy coś, fotogeniczny skubaniec no!


Świąteczny czas umilał mi ten oto kocurek, który jest chyba najbardziej przytulaskowym kotem na świecie, przysięgam :D


A jeśli dorzucimy do tego taki widoczek zza okna, w moim pokoju (u dziadków) na poddaszu to już w ogóle idzie się rozpłynąć ze szczęścia :)


Z kolei w piątek (tak, to już nie marzec :P) udało mi się wyskoczyć z moją przyjaciółką i jej narzeczonym nad wodę, żeby zrobić im zdjęcie do zaproszeń ślubnych w takiej oto scenerii:




Podsumowując- w końcu zagościła prawdziwa wiosna. Mam nadzieję, że przyniesie mi ona dużo pozytywnych zmian i spokój ducha, bo ostatnio na tym zależy mi najbardziej. :)

2 komentarze:

  1. Kurcze daj namiary na tę wieś, jak tam trafić? Albo jak się nazywa? Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej sekretnej miejscówki (u babci i dziadka) nie zdradzę, bo tam nic ciekawego dla siebie nie znajdziesz. Dla mnie to miejsce do którego wracam z sentymentem, bo tam spędziłam ogrom czasu w dzieciństwie :-) I każde miejsce = jakieś wspaniałe wspomnienia, które mają dla mnie znaczenie ;)

      ale niedaleko jest Pęczerzyno- stamtąd są te zdjęcia, powiat świdwiński, gmina Brzeżno :) Przepiękne, spokoje miejsce :)

      Usuń