Strony

środa, 8 października 2014

Metalic Blue make-up

Dziś chciałabym zaprezentować Wam makijaż, który zrobiłam w poprzedni weekend  na urodziny koleżanki. Ponieważ byłam ubrana w czarną sukienkę i czarne szpilki postawiłam na zdecydowany, mocny makijaż oka w połączeniu z lśniącymi ustami nude.

Oto co mi z tego wyszło:








Osobiście uważam, że jest to jeden z moich lepszych makijaży (gdybyście widziały jak zaczynałam przygodę z malowaniem oczu cieniami to... nie wiedziałybyście czy śmiać się czy płakać :D), aczkolwiek.. dopiero po zrobieniu zdjęć zauważyłam jak bardzo rozlał mi się błyszczyk na ustach... No nic, trudno, wiem jakiemu kosmetykowi podziękuję  już za współpracę ;)

Lista użytych kosmetyków:

podkład | foundation: Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący (Sand 02) zmieszany z Bell Illumi Corrector  Lightening Skin Perfection Make-up long-lasting (odcień nieznany :P)

puder | powder: Bell 2skin Pocket Powder (Transparent 041)

róż | blush: Yves Rocher Blush Naturel (Teint mat abricote 31)

baza pod cienie | eyeshadow base: Hean Stay On 

cienie | eyeshadows: Inglot (395), granat z palety Sleek- Storm,
dolna powieka: Catrice Absolute Eye Colour (350)

kredka | eye pencil: Pierre Rene Eye Liner (black)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz