Strony

środa, 27 sierpnia 2014

Babski weekend w Krakowie

W zeszły weekend miałam okazję pojechać do Krakowa, by spędzić trzy super dni z moimi internetowymi koleżankami (z którymi znam się hmmm ponad 6 lat? jakoś tak :)) Poznałyśmy się na dość znanym forum publicznym, a obecnie 'siedzimy' na prywatnym, gdzie nikt nie ma dostępu. I jest fajnie! Znamy się dosłownie od podszewki... Przez internet łatwiej jest się otworzyć, wyrzucić z siebie to co siedzi na serduchu. No jest rewelacyjnie mając takie przyjaciółki (mój chłopak nazywa nas sektą, ale to już swoją drogą :D) z którymi można podzielić się W-S-Z-Y-S-T-K-I-M!

Rok temu udało nam się zorganizować pierwszy weekendowy zjazd- w Warszawie, a 1,5 miesiąca później był kolejny we Wrocławiu. A w tym roku postawiłyśmy na przeuroczy Kraków - miasto, które robi ogromne wrażenie! (te smaczne obwarzanki, które ja nazywam preclami... mmm :D pyszności!)

Poza konkretnym imprezowaniem, połączonym z plotkowaniem (nieletnie francuzki z pokoju obok nie były zbyt zadowolone) trochę też zwiedziłyśmy :) Jadłyśmy pyszne lody z lodziarni na ulicy Starowiślnej... mniam! Pojechałyśmy na Zakrzówek i... złapała nas ogromna ulewa (przez którą moje śnieżnobiałe conversy zrobiły się brązowe :D), także zamiast podziwiać piękne widoki to sterczałyśmy ściśnięte pod dwoma parasolami.

Podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami z wyjazdu






zdjęcie z zaskoczki z lodami :D


patrząc na te zdjęcie OFICJALNIE stwierdzam, że moje włosy proszą się o wizytę u fryzjera! ;)



Cholera, dodaję tego posta i sama się do siebie cieszę jak głupek ! Ale co zrobić- było cudownie! Która z dziewczyn nie marzy o takim babskim wyjeździe? A mając tak liczną ekipę nie sposób wrócić niezadowoloną.. 

Największą furorę i spustoszenie ( :D ) zrobił welon, w którym każda chciała sesję zdjęciową.
Oto ja... (przerobiłam zdjęcie, ponieważ podoba mi się tło, ale... ja i welon? NO WAY!)


i nie ja !


moje dziewczyny!


Nie no co się będę rozpisywać! Jestem bardzo szczęśliwa, że mam taką super zgraną wieeelką paczkę swoich dziewczyn! :)

na koniec jeśli ktoś ma ochotę zapraszam na film-relację z tego wyjazdu ;)



Do następnego razu!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz